Така значи сутрин като запаля колата и отнема около 15-20 мин да загрее при нормално шофиране в София, а съм забелязал че примерно на брат ми Сеат-а загрява доста по-бързо след запалването. Въпроса ми е това нормално ли е за 1.9JTD 115hp. Друго което съм забелязал е че когато се движа с около 120 и когато отпусна гаста и за максимум 1 минута температурата е паднала на 80-82 градуса по датчика. Същото се случва и при спускане на баир. Същото беше и през лятото, не е от сега от по студеното време. Нормално ли е толкова бързо да изстива. Все пак термостата затваря, защото под 80 градуса не пада, но дали не затваря напълно? Колата е Alfa 147 1.9JTD 115hp 2003г.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Температура на затваряне на термостата.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениевсичко е нормално карай си колата(няма значение дали е 1.9 или 2.4)
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
-
Първоначално публикувано от slavi88 Покажи съобщениеИ аз имам същия така да го кажа 'проблем' мн бавно загрява дори в града, на магистралата с 180 като е карах падна на 75 градуса. И също като колегата се насочих за нов термостат ( 1.6 16v - 105 h.p 2003-та )по горе говорим за друго
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Колеги искам да попитам нещо и ще използвам темата тъй като е сходна да не създавам нова. Та въпроса ми е на колко градуса трябва да се включва перката. Тези дни сменях термостат и всичко си е ок, перката включва когато стрелката е отминала около 3,4мм. 90-те градуса т.е. може би на 95 някъде... Така ли е нормално? Как е при вас?... Става въпрос за 156 1,9 JTD 115 к.с.
Comment
-
Първоначално публикувано от jethro Покажи съобщениеКолеги искам да попитам нещо и ще използвам темата тъй като е сходна да не създавам нова. Та въпроса ми е на колко градуса трябва да се включва перката. Тези дни сменях термостат и всичко си е ок, перката включва когато стрелката е отминала около 3,4мм. 90-те градуса т.е. може би на 95 някъде... Така ли е нормално? Как е при вас?... Става въпрос за 156 1,9 JTD 115 к.с.Subaru Legacy 3.0R
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщениеДа, даже се води на 97 градуса - първа и 102 - втора степен. Всичко е нормално.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениетуй е за бензин, при jtd e 92 после 95 ;?)156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Аз от скоро имам 147-ца 1.9 jtd 115 к.с. но като гледам бързо загрява но лошото е че само до около 70 градуса (ако не се лъжа от скалата на датчика)и като взема да спускам наклон пада до 60.Бях срещал термустати да не отварят или да не затварят но такъв да отваря толкова рано не беше ми се случвало.Като гледам съм за термостатче
Comment
-
първата стрелка след 50 градуса е 80 да почертая не е 70 другото деление 110sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
Comment